آژانس وانتی شرق تهران 77145836 و 76781630 و 09127640233

آژانس وانتی شرق تهران 77145836 و 76781630 و 09127640233

ارائه خدمات وانتی با انواع وانت بار و کارگر ماهر باربری بصورت شبانه روزی و کاملاً تخصصی. تهرانپارس، دماوند، پیروزی، نیروی هوایی، افسریه، نارمک، رسالت و تمام شرق تهران
آژانس وانتی شرق تهران 77145836 و 76781630 و 09127640233

آژانس وانتی شرق تهران 77145836 و 76781630 و 09127640233

ارائه خدمات وانتی با انواع وانت بار و کارگر ماهر باربری بصورت شبانه روزی و کاملاً تخصصی. تهرانپارس، دماوند، پیروزی، نیروی هوایی، افسریه، نارمک، رسالت و تمام شرق تهران

انواع خدمات آژانس وانتی شرق تهران

انواع خدمات آژانس وانتی شرق تهران

آژانس وانتی شرق تهران یا وطن بار شرق همانطوری که گفته شد از سال 1387 و با هدف ارائه خدمات وانتی به شهروندان ساکن در شرق تهران تأسیس شده است. این اتوبار وانتی که از نیروهای زبده کارگر ماهر باربری برخوردار است اغلب ورزشکار، جوان، زبده، مجرب، تنومند، متخصص، خوش اخلاق و باسواد استفاده می کند، به ارائه انواع خدمات به شهروندان عزیز در چهارچوب شرح خدمات و قوانین اساسنامه اتحادیه باربری های درون شهری شهر تهران می پردازد. 

آژانس وانتی شرق لیست خدماتی که ارائه می دهد بصورت زیر می باشند:

1- آژانس وانتی شرق و ارائه خدمات سرویس انواع خودروهای وانتی

2- سرویس کامیون وطن بار شرق:

3- ارسال خودروهای باربری با کارگر

4- سرویس کارگر خالی باربری بدون ماشین 

5- سرویس کارگر متخصص برای انجام امور باز و بست

6- سرویس بسته بندی 

آژانس وانتی شرق تهران با برخورداری از انواع وانت شامل وانت پیکان، وانت نیسان، وانت مزدا بصورت کفی مبلی و معمولی آماده ارائه انواع خدمات وانتی به شهروندان عزیز برای جابجایی انواع بارهای شما اعم از اثاثیه منزل، مبلمان، لوازم اداری یا بنگاه ها و مراکز تجاری، کالاهای تولیدی تجاری و مانند آن می باشد.

آژانس وانتی شرق تهران با برخورداری از انواع کامیون مسقف و روباز برای جابجایی بار و اثاثیه شما اعم از مبلمان و یا اثاث منزل و تجهیزات اداری- تجاری آماده می باشد.

آژانس وانتی شرق تهران با برخورداری از انواع کارگر ماهر باربری، کارگر متخصص فنی، کارگر ماهر اثاث کشی، جوان، زبده، تنومند، ورزشکار، باسواد و مهمتر از همه خوش اخلاق و اخلاق گرا آمادگی این را دارند که بصورت شبانه روزی و به همراه انواع کامیون، انواع وانت بار شرق برای ارائه خدمات جابجایی انواع بار و اثاثیه به شما کمک نمایند تا وسایل و اثاثیه تان را با نمایت سلامت از مبدأ بارگیری کرده و در مقصد به شما سالم تحویل دهند.

سرویس کارگر خالی باربری نام دیگر سرویس ارائه خدمات آژانس وانتی شرق تهران است که در آن شهروندان بخاطر جابجایی نزدیک و یا برخوردار بودن از ماشین باربری وانت بار و یا کامیون نیاز به خودروهای آژانس وانتی شرق تهران ندارند و تنها کارگران ماهر باربری می خواهند که آژانس وانتی شرق تهران با ارائه سرویس کارگر خالی باربری این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است.

سرویس بسته بندی نام یکی دیگر از سرویس های آژانس وانتی شرق تهران است که به دو صورت به شهروندان عزیز ارائه خدمات می دهد

1- در صورتی که شهروندان خود ملزومات بسته بندی را تهیه کرده باشند و تنها نیازمند به نیروهای متخصص برای بسته بندی باشند.

2- در صورتی که شهروندان با ارائه درخواست سرویس بسته بندی درخواست نیرو به همراه تمام ملزومات را ارائه می دهند.

کارگر خالی باربری دارای نوع دیگری از سرویس نیروی متخصص فنی است که با برخورداری از استعداد فنی در زمینه باز و بست لوازم برقی شما مانند باز و بست درب های یخچال ساید بای ساید، باز و بست و نصب ماشین لباسشویی و ظرفشویی و غیره می باشد که در صحت سلامت به شما تحویل می دهند.

برای درخواست انواع سرویس از اتوبار و باربری وطن بار شرق در قالب سرویس های چهارگانه وانت بار شرق، کامیون وطن بار شرق، کارگر خالی و کاگر ماهر باربری وطن بارشرق، سرویس کارگر متخصص فنی وطن بار شرق می توانید از طریق مشخصات درج شده در کارت زیر استفاده نمایید.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر 1392/12/10 ساعت 17:18

با سلام
من در مورد مقالات همایشی شما اطلاعاتی میخواستم اگر میشه لطف کنید فایل مربوط به مقالات همایشی خودتون رو هم بزارید تا به دانشجویان و کسانی که میخوان در مسیر تخصص شما کار کنند کمکی بشه
متشکرم دکتر جان

با سلام و احترام خدمت شما امیر عزیز
چشم بنده در این فرصت تمام مقالات پژوهشی را برای شما آپلود میکنم و در وبلاگم قرار می دهم
موفق باشید

علیرضا کمالی 1392/12/10 ساعت 17:13

با تشکر از اینکه لطف کردید و تخصصتان را به نمایش گذاشتید
یعنی واقعا اگه کمک بخام بهم کمک میکنی؟؟؟
ممنونم دکتر

با تشکر از اینکه نظرتون ر گذاشتید
با توجه به تخصص من هر سوأل یا کمکی باشه در خدمتتون هستم
موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.